Kako sam se zaljubila u Milano 🇮🇹

Početkom godine imala sam priliku da posetim prestonicu, čitaj u nastavku dragulj, Lombardije i bila sam oduševljena. Kako sam već imala priliku da skoro celu Italiju proputujem, Milano me je definitivno ostavio bez daha. Do tog momenta se na prvom mestu na listi gradova #tevogliobeneitalia🇮🇹 neprikosnoveno nalazio Rim, ali Milano je bez premca grad u koji bih se sutra preselila.

Od lepote sam zanemela pri prvom susretu sa Duomo-om, gotičkim gigantom u čipkastom ruhu, na čijoj fasadi je ovekovečena lepota retko gde viđena. Lepotu dekorativne plastike, raskošni prizor krova same katedrale upotpunjuje najviša tačka grada, statua Madonanina di Duomo Milan koja suvereno visinski gospodari ovom italijanskom lepoticom.

Grad koji je oličen u identitetu porodice Sforca, kompleks koji se nalazi nedaleko od glavnog centralnog jezgra grada, čuva tajnu stvaralaštva renesansnog genija Leonarda Da Vinčija koji je lepu Đokondu, ovekovečenu na najpoznatijem portretu Mona Lize, naslikao upravo u ovom vladarskom kompleksu.

Milano je grad u koji se najviše Italijana u proseku preseli u potrazi za boljim životom. Grad visoke mode, neverovatne energije, grad dva najtrofejnija fudbalska kluba Milana i Intera, naveo me je da početak godine započnem na meni omiljeni italijanski način.

Svako ko nešto znači u oblasti muzičke kulture, nastupaće u Scala di Milano, svako ko je fashion influencer oblačiće se u Via della Spiga, a svako ko želi da mangia bene, uputiće se ka Via Victor Hugo.

Milano hai rubato il mio cuore

A presto 🇮🇹🍷🏰

taggs

#milano #traveltoitaly #duomo #sforzesa #cittadimilano

Leave a comment